Badania


2011 Podaż powierzchni reklamowych w 10 aglomeracjach zaplanowanych
do zbadania w badaniu typu POSTAR w pierwszym etapie 
(stan na 31.12.2011)
aby pobrać dane liczbowe          
kliknij tutaj



2011 Podaż powierzchni reklamowych w 10 aglomeracjach zaplanowanych
do zbadania w badaniu typu POSTAR w pierwszym etapie 
(stan na 30.06.2011)
aby pobrać dane liczbowe          
kliknij tutaj


2009 POSTAR prezentacja metodologii badań audytorium reklamy zewnętrznej POSTAR 
aby pobrać prezentację badań    
kliknij tutaj


2008 Przegląd światowych badań i raportów dotyczących wpływu nośników outdoorowych 
na bezpieczeństwo ruchu drogowego (XII 2008)

PBO
aby pobrać prezentację badań    
kliknij tutaj


2008 Badania reklamy wielkoformatowej (X 2008)
GfK Polonia
aby pobrać prezentację badań    kliknij tutaj


2008 badanie opinii mieszkańców Warszawy i Krakowa na temat reklamy zewnętrznej 

(XI 2008 r.)
SMG/KRC Millward Brown
aby pobrać prezentację badań   
kliknij tutaj


2004 Opinie o reklamie zewnętrznej wśród mieszkańców Warszawy (IX 2004)
raport SMG/KRC 
aby pobrać prezentację badań    
kliknij tutaj